PERSONALITI PISMP 4J

Thursday, April 28, 2011

Cukuplah Tu.....


Assalamualaikum anak-anak menteeku. Alahai...cukuplah tu. Tak payahlah buat apa-apa celebration lagi untuk saya selepas ini. Saya sangat2 kasihan kepada kamu semua kerana terpaksa mengorbankan wang elaun belajar semata-mata untuk mengembirakan dan meraikan saya. Saya takut, cukup bulan kamu semua makan maggie dan minum air paip aje. Lagipun saya dah tua....malulah lah celebrate hari jadi....bila dah tua macam ni adalah lebih baik celebrate hari mengingati mati. 
" Orang yang bijak ialah oramg yang banyak mengingati mati ". Sabda Junjungan saw.
Tapi....kek tu memang sedap. Rasa macam nak lagi.Terima kasih tak terhingga atas baik budi kamu semua. Allah sahaja yang membalasnya. Sayang semua. Ingat..tahun depan jangan buat lagi !

No comments:

Post a Comment