PERSONALITI PISMP 4J

Thursday, April 28, 2011

Rantaian Tasbih Haruman Ukhuwah ~

Mungkin kelihatan agak lewat kami mengucapkan Selamat Hari Lahir buat tutor, Puan Nor Afizah namun setulus ingatan kami untuk meraikan beliau meski jarang dipertemukan dalam suasana tutorial. Rasa hormat kepada bonda cukup membentuk kami menjadi anak2 yg baik (walaupun kami masih kebudak2kan) >> kuat ketawa sebenarnya. Tapi seronok. Seronok apabila dijodohkan untuk bertemu dengan classmates yg pelbagai ragam. Dan sekali lagi bertuah memiliki tutor yang cukup baik ! Alhamdulilah ~

                                                       View back yg sedikit mengancam !


Hari ni (Khamis, 28 April 2011) beliau menghadiahkan kami seutas tasbih dan wangian (dari Mekah barangkali). Terharu. >.< Terima kasih bonda !


Rakan2 PISMP 5J >> Selamat Hari Pekerja ! Walaupun kita tak bekerja lagi, tapi kita lah yang sibuk menyambutnya. Nak cuti katakan.. Ke hulu hilir bercerita tentang balik kampung, meriah dengan celoteh kita tentang tiket bas, "belon", kereta, dan sebagainya. Sungguh, teringat dengan ragam kita di dalam kelas dengan pensyarah yang melewati  kuliah. Mungkin mereka pun dah faham karenah PISMP 5J, ada sahaja isu yang nak dikemukakan. Terutamanya Nurul, (sejak akhir2 ni, beliau membawa legasi pidato ke dalam kelas). Kenapa agaknya ? HaHaHa..



Tiga semester akan datang, kita akan terpisah dgn tanggungjawab. Janji yang telah kita ikrarkan pada Julai 2007 akan ditunaikan pada Januari 2013 !! Namun November hadapan, kita semua sudah membawa haluan masing2.. 11 semester kita harungi bersama, jerit pekik, hilai tawa, sedu sedan tangisan kita mana mungkin mampu diulang semula dalam realiti kehidupan. Kenangan yang bersisa itu akan tersimpan kemas dalam memori seorang guru pelatih dalam dunia Kampus Bahasa Melayu. Semoga kita akan sama2 dipOstingkan ke tempat yang diingini. HeHe.. tawakal !!

Dan masih ada yang belum tertunai. Insyallah. Semoga kita masih boleh bercuti bersama2 mengikut perancangan. >> tagline to Nurul Zahidah. Coming Soon ~

Sekian, wassalam..

Sedikit gambar kenangan di bawah ! HoHoHo..


1 comment: